Kako se sve veći broj motora oprema turbo-punjačima, bilo je veoma bitno da se njihov servis i remont uvedu u sistem, te tako pod kontrolu stavi i taj segment. U tu svrhu Cubi je oformio sopstveno specijalizovano odeljenje i opremio ga vrhunskim mašinama. Pristup “sve pod jednim krovom” bitna je komponenta napora koji se ulažu zarad zadovoljstva klijenata. Turbokompresor može biti uzrok povećane potrošnje motornog ulja. Naravno, tek nakon provere samog motora, može se preći na dijagnostiku turbokompresora. Potrošnja ulja na turbokompresoru nastaje kada zaptivke na vratilu turbokompresora više ne zaptivaju kako treba. Svo ulje koje prođe pored karika delimično sagori u motoru ili biva izbačeno zajedno sa izduvnim gasovima. U oba slučaja siguran znak povećane potrošnje ulja jesu izduvni gasovi plave boje. Posle ugradnje novog ili remontovanog turbokompresora, obavezno se menja i motorno ulje, filter za ulje i filter za vazduh, preporučuje se i čišćenje usisnog sistema. U hladnjaku vazduha (interkuleru) mogu zaostati velike količine motornog ulja, ukoliko je motor imao problema sa turbokompresorom. U nemogućnosti da se interkuler potpuno očisti, neophodno ga je zameniti.
Uslovi za dug vek i pravilan rad turbokompresora su:
redovna zamena motornog ulja i filtera: ulje mora biti odgovarajućeg kvaliteta i viskoznosti
redovna zamena filtera za vazduh
motor sa turbokompresorom se ne sme opterećivati odmah nakon starta
motor ne treba zaustavljati odmah posle velikog opterećenja, nego ga treba ostaviti da radi kratko vreme na praznom hodu
ispravni (čisti) katalizator i dp filter
Turbo Servis Cubi
Oštećenja
Oštećenje turbokompresora najčešće nastaje zbog: prodiranja stranog tela u kompresor, nečistoće u ulju ili nedostatak ulja, previsoke temperature izduvnih gasova, zaostali opiljci posle mašinske obrade...